— Gra Kraina Nawyków z rozszerzeniem

Gra planszowa Kraina Nawyków pozwoli Ci w łatwy i przyjemny sposób mierzyć Twoje postępy w rozwijaniu nawyków. 

samo pudło 2bez tła

Wcielisz się w rolę Podróżnika, który każdego dnia wędruje przez Krainę Nawyków. Najpierw przemierza przyjazne łąki i pola, by następnie przekroczyć rzekę i wkroczyć do lasu. Później przez linowy most przechodzi do ostatniego etapu wędrówki – wysokogórskich terenów. Są one bardzo niebezpieczne, jeden nieuważny krok i można spaść z wysoka. Jednak na szczycie góry na Podróżnika czeka wielka nagroda.

Niezwyczajna WyprawaGra planszowa Kraina Nawyków  każdego dnia będzie Ci przypominała o Twoich zadaniach i motywowała Cię do działania. Na planszy są 4 niezależne trasy, dzięki czemu będziesz mógł rozwijać na raz do 4 różnych nawyków. W każdym z nich zaprojektujesz wyzwalacz, czyli bodziec, który przypomni Ci o wykonaniu nawykowego zachowania. Dodatkowo określisz także, jaką nagrodę przyznasz sobie za każdym razem po zrealizowaniu nawykowego działania oraz za dojście do premiowanych pól.

Aby ułatwić proces kształtowania nawyków, podzielisz go na 5-dniowe wyzwania. Pierwsze z nich będzie tak proste, jak to tylko możliwe. Dzięki czemu z łatwością zaczniesz pracę nad nawykami już w dniu otrzymania gry, a to jest absolutnie kluczowe dla odniesienia sukcesu. Każde kolejne wyzwanie będzie odrobinę trudniejsze. Aż dojdziesz do poziomu, który Cię interesuje.

Zamiast ciągle na nowo szukać motywacji do nauki (na studiach, języka obcego), motywacji do treningu (na siłowni), motywacji do pracy czy motywacji do działania – wykorzystaj z powodzeniem strategię małych kroków. Motywacja jest chimerycznym stworem, na którym ciężko jest polegać. W naturalny sposób działa jak fala – raz jesteśmy na jej szczycie, a raz na dole. Nie da się cały czas być na ‚górce motywacyjnej’ i dlatego zmiana zachowań powinna być tak zaprojektowana, by nawet w ‚dołku motywacyjnym’ mieć energię do wykonania zadania. Zgodnie z badaniami BJ Fogga, amerykańskiego profesora, który od 20 lat studiuje, co wpływa na zachowania ludzi, to prostota i łatwość działania ma decydujące znaczenie w długotrwałej zmianie, a nie motywacja, która jest najbardziej przereklamowaną rzeczą we współczesnym świecie

Kraina Nawyków działa właśnie w ten sposób, zgodnie z odkryciami współczesnej nauki. Zachowania, które będziesz rozwijać będą proste i bez względu na to czy Twój poziom motywacji jest wysoki, średni czy niski, zawsze będziesz w stanie je wykonać. A wyniki, które uzyskasz dzięki systematycznej pracy, bardzo pozytywnie Cię zaskoczą. Nie dziś. Nie jutro. Jednak już po tygodniu zaobserwujesz pierwsze znaczące zmiany. A to dopiero początek : – )

Kraina Nawyków świetnie sprawdza się w rozwijaniu nawyków zarówno osobistych (zdrowotnych, finansowych, relacyjnych), rodzinnych (zmywanie naczyń, sprzątanie pokojów, wynoszenie śmieci) jak i zawodowych (sprzedażowych, związanych z zarządzaniem czy efektywnością).

Koleją ciekawą możliwością, którą dostarcza Kraina Nawyków jest rzucanie WYZWAŃ. Znajdź osobę, która chce rozwinąć podobny nawyk do Twojego – biegania, jeżdżenia na rowerze czy regularnej nauki języka obcego. Określcie dzień, od którego zaczynacie swoją pracę nad nawykiem i regularnie, co kilka dni, wymieniajcie się informacjami dotyczącymi swojej pozycji na planszy. W ten sposób, wykorzystując mechanizm (g)rywalizacji, możesz zyskać dodatkową motywację do wytrwałej pracy nad nawykiem.

Jak widzisz, Kraina Nawyków mimo swojej prostoty dostarcza wielu różnorodnych korzyści.

Architekt Nawyków:  1-sze rozszerzenie do gry Kraina Nawyków

Rozszerzenie Architekt Nawyków składała się z:ZP - gra rozsz wykładana

  • talii 12 wyzwalaczy -sprawdzonych sposobów na aktywowanie pożądanego zachowania, które ma stać się nawykiem.
  • talii 18 zachowań – które polecam do rozwinięcia jako nawyki. Jest też oczywiście możliwość zaproponowania własnych zachowań.
  • talii 6 nagród – praktycznych sposobów na docenienie swoich wysiłków i wzmocnienie procesu automatyzacji zachowań.
  • talii 28 losów – które wniosą dodatkowy dreszczyk emocji i świetnie sprawdzą się w przypadku zachowań wykonywanych wielokrotnie jednego dnia.
  • 3 kostek do gry – które ułatwią podejmowanie decyzji.
  • instrukcji – która pomoże Ci znaleźć takie zachowania, która faktycznie pomogą Ci w realizacji Twoich celów.

kartka na stronę 1

Gra planszowa Kraina Nawyków wraz z rozszerzeniem to inwestycja 89 zł.

Koszt przesyłki do lokalizacji w Polsce to 8 zł (Poczta Polska) lub 15 zł (Paczkomaty)

Uwaga! Możliwy inny sposób płatności

Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz lub nie chcesz skorzystać z płatności przez serwis transferuj.pl, inną możliwą formą płatności jest wysłanie przelewu bankowego tytułem: Kraina Nawyków na konto w Idea Banku nr 15 1950 0001 2006 0296 5255 0002, pozostałe dane do płatności: Zdobywalnia – Andrzej Bernardyn, ul. Metalowców 29/28, 54-156 Wrocław.

Kwota przelewu zależy od tego, co konkretnie zamówisz i od sposobu wybrania przesyłki.

Jeśli zależy Ci na płatności za pobraniem, przesyłka przy pomocy Paczkomatów daje taką możliwość.